Quickmaster DI en Venta

Discussion in 'DI Presses' started by Emilio Lazcano, Oct 13, 2007.

  1. Emilio Lazcano

    Emilio Lazcano Senior Member

    Joined:
    Oct 2007
    Messages:
    81
    Location:
    Mexico,City
    Vendemos Quickmaster DI a todo el mundo, somos los distribuidores de Heidelberg.
    Contamos con refacciones, consumibles y servicio
     
  2. digitalprinting

    digitalprinting New Member

    Joined:
    Nov 2007
    Messages:
    2
    I'm a bit surprised the heidelberg quickmaster DI is popular in Mexico -- I would have thought that the dramatically lower cost of labor for pressmen in Mexico would favor the higher solids quality of a conventional press and separate CTP solution as heidelberg has headed.
     
  3. Emilio Lazcano

    Emilio Lazcano Senior Member

    Joined:
    Oct 2007
    Messages:
    81
    Location:
    Mexico,City
    Well it has been not only popular in Mexico, also in Latinamerica. I used to be the Sales DI Mangar for Heidelberg Mexico for 8 years and sold quite afew of them also including the Speedmaster DI. Even that you could think you will have lower labor cost in Mexico, the problem is that sometimes is not qualify so your make ready time even with a CtP and conventional press takes longer time due to some human errors.
    Now a day you can find QMDI presses in very good conditions in very good prices, so you will be more competitive that with a CtP.

    Do you have a DI Press?
     
  4. mimago

    mimago New Member

    Joined:
    Feb 2009
    Messages:
    2
    Location:
    Concepción, CHILE.
    Cotizar QuickMaster DI

    Hola Emilio, soy chileno y estoy interesado en adquirir una prensa QuickMaster DI, necesito que me cotices algunas de las que tu tienes y tambien me cotices los insumos básicos. Gracias.

    Anselmo Toledo
     

  5. Emilio Lazcano

    Emilio Lazcano Senior Member

    Joined:
    Oct 2007
    Messages:
    81
    Location:
    Mexico,City
    Hola Anselmo,

    Gracias por tú interés. Me puedes mandar tú email para enviarte información sobre nuestros equipos.

    Emilio Lazcano
    emilio@enfoquedi.com.mx
     
Loading...